Právě se nacházíte:
Freemagazine.cz
>
Články
>
Osiris drunks
freemagazine
Tyto botky se budou prodávat jen v „kórových“ skateshopech a surfshopech jako podpora kampaně Don’t Do It, hnutí které si přeje vrátit sílu zpět do rukou těch, kdo původně vybudovali skejtový a surfový byznys.
The Drunk, malá slovní hříčka s názvem populárního modelu boty od jedné z velkých sportovních firem, nesou typické logo s banánem na každé straně a byly vytvořeny jako žertovný úder firmám, které se nyní snaží čerpat z našeho průmyslu. Leč je design boty velmi humorný, zprostředkovává velmi dobře myšlenku Don’t Do It. Steve "Birdo" Guisinger, vlastník Consolidated Skateboards uvádí, že: „Ano, jsou stovky společností, které se zabývají surfařením, skejtování a snowboardingem, ale ty společnosti vlastní surfaři, skejťáci a snowboarďáci. Proč tomu tak není ve fotbalu, basebalu nebo basketbalu? Chceme dopustit, aby to tak bylo i u surfařů, skejťáků a snowboarďáků? Přesně tam to ale směřuje“. Jay "The Wizard" Wilson výkonný ředitel Osirisu dodává: „Když můžou dělat boty na skejt, můžeme dělat boty na basketbal, ve kterých můžete skejtovat. Směšné, že? “
Osiris bude první v řadě „kórových“ skate firem, které začnou co sezónu vytvářet nový model „Drunků“. Osiris Drunk je patentovaná kožená kotníková bota s desingem vypůjčeným od modelu South Bronx. „Co si pamatuji, vždy jsem chtěl pracovat s „banány“. Je to legenda, naše právo a úsilí zlomit vliv velkých společností zamořujících náš trh“ Říká Brian Reid - šéfdesinger Osirisu.
Consolidated Skateboards, kteří vedou kampaň Don’t Do It již od roku 1997 sháněli podporu u šéfů mnoha „kórových“ společností, kvůli uvědomělému šíření Don’t Do It myšlenky vydáváním nových modelů „Drunků“, a to každou sezónu. „Produkce kvalitních skejtových bot není naše specialita, a tak jsme rádi, že do toho můžeme jít s Osiris a dalšími známými výrobci bot na skejt“ dodává Birdo.
Osiris drunks
1. 11. 2007 | 20:43

Firma Osiris začala spolupracovat s Consolidated skateboards, kvůli vytvoření speciální edice svých bot nazvanou „The Drunk“. Tento model si bere na mušku velké firmy se sportovním zbožím, které se snaží infiltrovat do našeho průmyslu zabývajícího se skateboardingem, surfem a snowboardingem.
The Drunk, malá slovní hříčka s názvem populárního modelu boty od jedné z velkých sportovních firem, nesou typické logo s banánem na každé straně a byly vytvořeny jako žertovný úder firmám, které se nyní snaží čerpat z našeho průmyslu. Leč je design boty velmi humorný, zprostředkovává velmi dobře myšlenku Don’t Do It. Steve "Birdo" Guisinger, vlastník Consolidated Skateboards uvádí, že: „Ano, jsou stovky společností, které se zabývají surfařením, skejtování a snowboardingem, ale ty společnosti vlastní surfaři, skejťáci a snowboarďáci. Proč tomu tak není ve fotbalu, basebalu nebo basketbalu? Chceme dopustit, aby to tak bylo i u surfařů, skejťáků a snowboarďáků? Přesně tam to ale směřuje“. Jay "The Wizard" Wilson výkonný ředitel Osirisu dodává: „Když můžou dělat boty na skejt, můžeme dělat boty na basketbal, ve kterých můžete skejtovat. Směšné, že? “
Osiris bude první v řadě „kórových“ skate firem, které začnou co sezónu vytvářet nový model „Drunků“. Osiris Drunk je patentovaná kožená kotníková bota s desingem vypůjčeným od modelu South Bronx. „Co si pamatuji, vždy jsem chtěl pracovat s „banány“. Je to legenda, naše právo a úsilí zlomit vliv velkých společností zamořujících náš trh“ Říká Brian Reid - šéfdesinger Osirisu.
Consolidated Skateboards, kteří vedou kampaň Don’t Do It již od roku 1997 sháněli podporu u šéfů mnoha „kórových“ společností, kvůli uvědomělému šíření Don’t Do It myšlenky vydáváním nových modelů „Drunků“, a to každou sezónu. „Produkce kvalitních skejtových bot není naše specialita, a tak jsme rádi, že do toho můžeme jít s Osiris a dalšími známými výrobci bot na skejt“ dodává Birdo.